Wednesday, December 19, 2012

Pertukaran Guru 1 Januari 2013 - Part 4

Hmmm...pagi ni aku terima sms daripada boss bagitau sok pagi kami ader mesyuarat kat JP. Dia maklumkan bahawa transfer order rayuan dah kloa jadi kami boleh buat penempatan untuk guru-guru yang diluluskan masuk ke negeri ini. Pergh.... camner ni.Kalau korang nak tau maser sms itu dihantar dan maser aku tengah menaip ni aku berada di dalam coach M7 dalam perjalanan balik ke kampung untuk amek orang rumah aku.
My first school right after finished my college year...
  Sok plak tu....aduyai camner ni. Dah ler aku dah tempah hotel kat Lumut. Tak check in terbang ler duit aku. Tak pergi camner nak masukkan cikgu kat district aku. Ramai plak yang nak guna sebab jumlah murid pindah masuk naik mendadak plak sepanjang cuti ni. Sekolah dah merungut nak kan cikgu sebab dalam jadual PK hanya bubuh Cikgu X, Cikgu Y, Cikgu Z.


I've booked this hotel for my vacation
Otak tengah ligat ni cara nak bagi excuse sebab x mau pergi mesyurat tapi dalam masa yang samer nak gak cikgu. Hmmm....aku raser aku nak gunakan cara secara atas line sahaja kot. Hope so esok boleh refer melalui e-mel sahaja kot. Kalau ler sok dapat cikgu Geog, Sejarah, BM, TESL ngan PPKI mesti best sangat. Tengah pening sb bukan opsyen ajar subjek-subjek ni. Ari tu ader yang datang merayu tapi semua subjek yang berlambak-lambak kat daerah aku.


Staying here feels like having vacation at Australi he...he...he
Anyway aku akan update opsyen aper yang dapat masuk ke dalam daerah aku ni......

No comments:

Post a Comment