Friday, December 21, 2012

Pertukaran guru 1 Januari 2012 - Part 5

Hmmm hari ni mesyuarat rayuan pertukaran guru bagi 1 Januari 2012, tapi aku x hadir pada hari ini sebab aku masih kat Kuala Kangsar amek orang umah. Aku dah telefon ornag jabatan nak minta buat kelulusan rayuan pertukaran dari pekan Kuala sebab kat kampung orang umah aku x der line langsung. Alhamdulillah, rupanya hanya sorang jer yang lulus masuk ke daerah aku.

Apabila aku tanya opsyen aper, pendidikan Moral hmmmm aku bagitau aku dah terlebih pend moral. Dalam maser yang samer sekolah yang dimohon telah terlebih 3 orang plak yang aku berhajat nak rede secara paksa pada bulan pertengahan Januari ni. Korang ingat kalu aku luluskan dia masuk ke sekolah tu lepas tu rede 4 orang kloa ke sekolah laen, cikgu yang kena rede boley dok diam tak. So jadi sebelum aku kena karate dengan cikgu yang kena rede lebey baek aku tak terima cikgu. Semoga korang faham naper aku x bley trima cikgu yang merayu masuk ke daerah aku..... Amin!

No comments:

Post a Comment