Monday, December 10, 2012

Kena marah....

Hu...hu...hu... hari ini aku kena marah dengan satu ayah dalam telefon. Hmmm...nasib tak baik aku lalu depan telefon, tengok staf tengah ke kaunter layan tetamu; dengan machonya mengangkat telefon. 

Bapak budak ni tak puas hati sebab dia buat rayuan pertukaran anak dia ke sekolah lain. Tahun 2013, bebudak form 1 ni pertukaran sekolah menggunakan secara atas talian. Jadi dia dah rayu dan this week keputusan keluar. Dia nak buka tak boleh sebab parents kena refer sekolah. Dia tanya staff aku, dia suruh refer kat sekolah (dah betol dah).

Dia call kat sekolah, yang angkat pengetua. Pengetua tu sound dia kenapa call sekolah; ini kerja PPD. Hangen satu badanlah dia. Kena plak abang macho angkat telefon. Memang langkah kirilah. Yang aku geram, aku dah minta maaf dah bagi pihak pengetua; dia pehal plak hentam pengetua. Pengetua tak guna. Sia-sia jadi pengetua. Geram tu bro. 

Ho..ho...ho...aku merak....bulu aku cantek; jadi aku boley sombong!!!
Last-last aku potong cakap dia, aku sound aku akan bercakap dengan pengetua. Baru dia diam. Siap pesan suruh kenakan tindakan disiplin kepada pengetua. Pergh... banyak cantek muka kau, pengetua tersilap sket dah nak kenakan tindakan disiplin.....

No comments:

Post a Comment