Tuesday, December 11, 2012

12 Disember 2012

Pagi ni on the way aku pasang radio hot FM dan terdengar si fars dauzana wish luck kat semua listener. Rupa-rupanya hari ni tarikh paling cantik 12.12.12 hmmm camner aku x boley perasaan. So aku aminkan wish si Fara sebab actuallynya aku ni skrang kat Institut Aminuddin Baki untuk menghadiri interview NPQEL.
Harap harapnya dapatlah jawab dengan baik sebab aku raser cam tak sabar nak sambung belajo. Lama sungguh dah tak belajo dan this year minta kursus pun banyak kali x dapat. Tanya candidates yang masuk semuanya beritahu interviewer tanya pasal bidang tugas masing masing.

Ya Allah, permudahkan urusan temuduga aku pada hari ni.

p/s Hu hu hu cuma dua orang yang wish gud luck kat alu pagi ni; orang rumah dengan member baik aku Pn Ruban. Adik beradik langsung x wish....hu hu hu

No comments:

Post a Comment