Monday, December 10, 2012

Admitted kat hospital

Member aku rupanya semalam dimasukkan ke hospital. Pagi ni baru dia bagitau. Siannya. Katanya sakit lama dia. Pedih di hulu hati. Dalam pukul 11.00 pagi tadi dah kena transfer ke Hospital Selayang tapi aku tak pi melawat lagi. Cuba call tapi orang umah kater dia tengah tido sebab tak tahan sangat. 

Kata isteri dier, dia berkemungkinan kena radang hati. Kater doktor pakar; bacaan hati manusia normal mestilah > 50 tapi setakat tengah hari ; bacaan dia ialah > 1000. Bior betoi, banyaknya beza. Sakit apa yer. Dalam hati, banyak betoi member aku ni sakit hati....pergh bley plak aku buat lawak padahal member tengah saket.

Hmmm...kalu x nak saket hati elok bersantai kat tepi pantai ngan duyong.
Anyway, aku agak dia kena sakit batu hempedu kot. Kalau betoi, aku nak ajak dia pi Besout 4 jumpa dengan Abang Mie. Insya Allah mana tau serasi kot cara tradisional....

No comments:

Post a Comment