Sunday, December 16, 2012

Isi maser bosan....

Ari ni hari ahad. Bosan giler sb ini minggu akhir orang umah aku stay kat kg dier jaga mak mentua. Bangun jer pagi dgn pembukaan subuh gajah, aku melingkar kat atas tilam sambil layanz tv. Citer apa ntah. Lepas tu pi joging sat. Mengah tercungap2 sb nak joging sminggu skali. Lpas jog kemas depan umah dan buat bfast quaker oat dgn bakar roti yang adik aku belikan. Lpas bfast balun melingkar lagi sambil menonton Tragedi Seri Mersing. 

Dagang pak malau dagang bertempat
Dagang hamba mengkuang layu

Alamak lupa le pantun dia....(pergh...ader saper ingat tak????)

Yang beshnyer citer ni sb dgr sore nordin ahmad yang husky tu. kira2 pade maser tu nordin ahmad ni cam Aaron Aziz kot kalau zaman sekarang. Tgk ler sampai abeh.

Nak pergi ke maner x boley plak sb dah janji dgn adik aku nak tolong dia key in data. Sian plak aku tgk banyok bnor data yang nak kena key in. Hmmm.... tetiba dia ader rancangan lain plak so aku ingat nak kloa sat ler... Call adik pompuan aku nak ajak tengok movie....pergh dia pi kenduri kawen kawan dia plak. Dianyer ntah biler plak nak kawen.....

Makan free....tapi ni gambar kahwin orang lain.

Pelamin dibuat di halaman rumah.
Nak pergi mana yer....????? Nak tengok TV dah raser nak muntah. Nak buat kerja mengemas malas ler plak .....apa kater pi kenduri kawen anak murid kot !!!!!


No comments:

Post a Comment