Friday, February 10, 2012

Hari Malas Sedunia

Kalaulah boleh boating kat Fraser mesti beshnyer
Hari malaslah sangat, ntah naper lah tersangatlah malasnyer padahal kat study room ader sekotak kerja opis saya bawa balik. Hmmm.... eksyen jer bawa balik tapi time nak buat cukup malas plak. Sebab kat atas tu semuanya kerja-kerja yang sedang dipangku; kerja-kerja Unit Perhubungan dan Pendaftaran. Kerja-kerja PIBG, pergh melambak tu blum lagi nak siapkan laporan berkaitan aduan dan siasatan.

Pagi orang umah pergi sekolah sebab ada mesyuarat agung PIBG sekolah dia. Sebelum pergi; pergh bersusun benda dia suh buat...bang nanti kemas ruang tamu ya, basuh pinggan ya, basuh baju ya, sidai baju ya, masukkan air minum dalam fridge ya, basuh pinggan kat sinki ya, kemas dapur ya. Ha3... semua benda maseh tak buat sebab saya diserang wabak malas, dok bacer FB, tengok TV citer kartun, nyanyi join Carta Fullamak dan layanz blog ni. Hmmmm.... tadi nak cuba mendownload citer dari Torrent; hampeh semua benda tak bley, Nampaknya next week nak kena belajar menorent daripada adik aku si One camner nak menggunakan Torrent.

Raser macam nak makan lunch kai siner jer....hmmm


Alamak, jam dah menunjukkan pukul 11:45 pagi dan saya terpaksa menyetelkan semua kerja yang dah dishort listedkan otherwise nanti tengah hari tak der saper nak belanja makan tengah hari. Pergh... kena kemas utk menunjukkan saya adalah suami idaman satu Malaya...Ahak3

No comments:

Post a Comment