Wednesday, December 28, 2011

SAKIT...


Sehingga n3 yang aku tulis ini, aku masih belum lagi recover sepenuhnya. Last week aku demam + batuk + selsema +sakit sendi. Yang paling tak tahan sekali ialah apabila batuk, raser mcm nak terkoyak anak tekak. Ubat batuk dah habeh sebotol, dequadin abeh lincin, pun masih gatal laen macam dibuatnya.

Tapi yang pastinya, aku perasan satu perkara; aku akan jatuh sakit setiap penghujung tahun atau pada awal tahun. Naper ya, adakah kerana body ni dah terlalu letih kerana dilenjan sepanjang tahun. Hmmm..... kalau dapat urut B2B ok gak kan .......????? Giler nak mati, tengah dok urut, police rush. Tak pasal muka terappear kat 999. Pergh satu Malaya tengok. Tapi kena gak urut ni sebab still remember pesan Pak Mat, katanya sedangkan kereta setiap 5000 (Viva) atau 10 000 km (Vios) kena servis inikan pulak manusia......

Tengoklah nanti sebab aku ni apa pun malas sekarang...

No comments:

Post a Comment