Tuesday, December 6, 2011

Proposal oh proposal....


Entah biler lah aku boleh mulakan untuk buat proposal PhD ni..... Takjub sungguh biler dapat tau member baek aku maser buat MA dah berada di sem 3. Dia buat DBA...... kat mana ntah aku luper plak nak tanya. Yang pasti dalam fb asyik maen golf ajer. Dua minggu lepas aku jumpa sorang lagi member untuk bincang proposal sambil tunggu adik aku kuliah. Bincang punya bincang, discuss punya discuss, last2 dia punya draft proposal siap gak. Suker sangat dia nak proposal. Aku cadangkan dia buat kepimpinan MPP perempuan di IPTA sebab dia sekarang ialah pensyarah kolej swasta.

Aku tak tau biler nak start. Umur dah makin meningkat. Ingat dulu dah tanam azam, before 40 start buat PhD dan mesti dapat tittle Dr. sebagai lambang kepuasan. Semangat ni makin berkobar-kobar biler nengok adik aku buat OM. Biler discuss ngan dier, cam aku dia punya supervisor..... pergh tu mula ler berangan nak jadi lecturer.... hmmmm..... aku selalu ingat.... tak semua benda yang kita nak kita akan dapat. Kalau dapat pun kadang-kadang Allah akan bagi contohnya melekatkan wang T&T di dinding umah. Hmmm.... punya lah lamer mengharap dan akhirnya dapat menggantung wang T&T di dinding umah.....

Hmmm..... apa barang dapat duit T&T pi beli Samsung Galaxy .... tak men la..... (black berry ok ler jugak.

No comments:

Post a Comment