Tuesday, September 11, 2012

Utusan Malaysia

Suspennya hari ini sebab semalam di daerah saya ada kes yang amat besar. Jenuh kena turun siasat samapai lewat malam. Yang tak beshnyer, wartawan Utusan Malaysia dah tau; namanya Badrol. 5 kali kali dia call saya tapi tetap maintain jawapan,
"Hmm....saya tak boleh release statement ya sebab pihak press kena tanya Tuan Pengarah Negeri"
tapi wartawan ni cukup baik, cakap lembut dan pandai provoke orang....He2
Tetapi jawapan tetap maintain....
"Saya tak berhak kloa statement ya...."

Boleh tak saya guna nama encik untuk dimuat dalam surat khabar kami?

"Hmmm....tak boleh ya sebab saya tak cakap apa-apa pun....

Ok...cuma saya nak maklumkan bahawa berita akan kloa dalam UM esok ya...tapi maaflah sebab cerita ini akan jadi tidak seimbang kerana pihak tuan tak nak beri laporan daripada pihak yang kena tuduh...

Tolong! Tolong! Tolong! Maner nak sorok ni....
"Gulp.....kloa paper esok ...mati aku...."

No comments:

Post a Comment