Tuesday, June 12, 2012

Pecah rekod



Hari ini saya pecah rekod sejak kerja kat opis ni…punch in pukul 7.28 pagi 12 Jun 2012 dan sehingga post ini ditaip 13 Jun 2012, saya belum punch out lagi….jap lagi nak balik…He2..ni lah penangan bila kena buat 3 kerja sekaligus dan nak kena ISO pagi ni. Korang pernah bayang, jam sekarang menunjukkan pukul 3.42 am, saya still kat opis. Padahal pembukaan ISO pagi ni jam 8.30 pagi….pergh lagi 4 jam setengah lagi.


He...he..he...dok sorang2 tengah malam

Sesaper yang bacer post ni, please do pray for me tak dapat NCR or OFI hari ni ya…keh2…kater ISO kan tapi pehal buat kerja last minit…hmmmm….itu ler maser saya study dulu saya pelik tgk fakulti, biler nak ISO jer fakulti terang benderang…Ha2 sekarang baru tau… amek ko….kay nak chow sebab kepala pun dah pening…


Nilah seriusnya auditor bila datang check opis orang ...pergh..

Pepun sedih… x der saper nak teman kat opis….nak ajak teman tak sampai hati plak…anyway kay gak dapat pecah rekod setel kerja jam 4.00 am…tapi dulu dengar ader orang kewangan sampai tido kat opis…pergh yang tu x bley lawan sebab dia kaki tido..…
p/s nearly 20 hours ma kerja

No comments:

Post a Comment