Saturday, June 9, 2012

Hari Ahad dan Saya

Ingat...mulakan pagi dengan minum air meneral at least a bottle b4 take ur break fast...

Pagi ni hari ahad yang sangat sunyi….bangun pagi punyerlah malas apatah lagi malam tadi boley plak mimpi kena masuk dalam van jenazah sebelah keranda….lepas tub ley plak meraung…cabut lari daripada van jenazah…itulah tido tak basuh kaki …dah ler tido pukul 3.00 am….tapi apa relevennyer basuh kaki ngan mimpi yang aneh-aneh….hmmm …baru tau naper saya mimpi van jenazah….luper nak solat isya’…mampus dosa beso….ya allah, ampunkan aku...!!!


Ha...ha...ha...makan dier...Sajer release tension pakai mask adik bongsu saya  yg down syndrome



Lepas subuh terus sambung tido sampai pkul 8.30 utk balas malam tadinyer. Lepas mandi bfast ngan scramble egg, nak gerak ke opis….pergh citer korea favourite saya plak…kang ho ngan eu nim…sempat plak dok ternganga….hmm pukul 10.15 am…tak bley jadi…kalu layanz gak citer korea alamatlah ncr ler saya punya fail….dengan beribu kemalasan…gerak ke ppd. Hmmm…sunyi plak ppd…yang ader kak ita unit perkhidmatan, kontraktor tengah baiki loji kumbahan kitaorang dan akak security yg tengah makan nasi lemak kot…..

Suasana penutupan hari audit di opis last year...berdebar tunggu result.


Hmmm….sunyi2 ni ler favourite saya sejak kecik dulu. I’m always a lonely person….ha….ha…ha…b4 start my task, juz jott down my feeling and would like to share with others ….(ader ker????)
Tengok auditee tu bley gelok besor bila disoal oleh auditor, maknanya she is well prepared for ISO..


No comments:

Post a Comment