Sunday, April 13, 2014

Dah lama saya tak menulis...

Ya Allah, baru saya perasan yang saya sudah lama tidak menulis dalam entri ni.  Sebenarnya banyak idea nak menulis tapi kerja banyak sangat kat opis.  Setiap malam kalau balik ke rumah, rasa lelah sangat. Entahlah, rasanya macam banyak benor kerja yang perlu dilakukan di opis. Apatah lagi apabila musim ISO datang lagi.

Musim pertukaran datang lagi. Kali ni saya berdoa agar ramai yang akan mohon keluar dari daerah saya supaya saya dapat opsyen yang saya inginkan. Terdapat beberapa opsyen yang amat kami perlukan bagi membantu sekolah. Selain itu, dah menjadi kelaziman daerah ini, kalau pengetua sokong, opsyen tidak kritikal serta amat diperlukan di daerah ini; kami akan akan lepaskan keluar.  Kalau tak, rasanya sukar untuk kami lepaskan kerana kepentingan murid-murid adalah keutamaan kami.

Risau, kami lepaskan; daerah / negeri lain terima....sekali pengganti tak ada.  Menganga bebudak nak belajo kerana cikgu tak ada yang masuk.  Beban minit guru akan bertambah dan guru yang bukan opsyen terpaksa mengajar anak-anak kita. Hmmm....

Kepada mana-mana yang sedang pulun mengisi e-GTukar, selamat memohon dan jangan lupa untuk baca Bismillah dan disertai dengan doa supaya Allah mempermudahkan urusan. Amin....

PASAR DI CAMBODIA MASA MELANCONG TAHUN 2013

No comments:

Post a Comment