Friday, November 23, 2012

Striking....



Semalam ialah hari aku terasa riak….berdosa ler plak tapi dah nak buat camner. Semalam aku pakai baju baru pi opis. Semua orang tegur sebab aku punya baju striking sangat. Ader kater tak padan ngan umur. Ader kater kain ok. Ader kater dari jauh baju cam basah kena hujan dan ader kater patern cantek. Dan ader kater baju yang aku pakai keterlaluan.

Hmmm...striking sangat ke baju ni????
 
Apa yang penting, seperti aper yang aku cakap ngan kawan aku maser aku pi umah dia kat Baling apabila dia tanya napa aku sekarang dah berubah banyak sangat…

Aku jawab sket jer ....

“Sekarang aku nak pakai apa sahaja yang aku nak pakai. Kalau dulu aku tak ada duit nak beli apa yang aku teringin  nak beli, tak kan apabila Allah dah berikan aku nikmat sedikit ; aku tak boleh beli apa yang aku teringin nak beli yang pada suatu masa dahulu aku amat impikan nak membelinya”
Perghh…itulah kata-kata orang yang mula nak mengenal dunia….He2


No comments:

Post a Comment