Friday, November 23, 2012

Hmm....dah letih ler



Hmmmm….kekadang pelik gak apabila kita berkawan baik ngan orang. Tengah elok berkawan, tetiba marah tak tentu pasal, Tanya tak berjawab, sms tak berbalas, telefon tak berespon. Puas muhasabah diri sendiri, kita dah kecilkan hati kawan kita ker atau dia tak puas hati ngan kita ker atau ader benda dia mintak tolong kita tak mampu tolong ker. Kekadang letih memikirkan semua benda sebab takut ader orang cocok jarum ker atau pun there are unfinished business yang hanya dia sahaja yg tau…. 
Ini kereta yang aku tringin nak pakai...
Hmmmm…kekadang betol gak ader member aku bercakap. Bukan mudah nak berkawan baik ngan orang sebab aku dulu dari sek rendah hingga besor memang lone ranger punyer orang, kalau dah besor baru nak carik best friend memang sukar….ntah ler; banyak benda yang aku fikirkan sehinggakan aku malas nak fikirkan. Mungkinkah sudah tiba masanyer aku untuk tidak menoleh ke belakang lagi….Let the time goes by and I will contemplate everything that I’ve done and make my own decision for my own benefits….
Ini benda yang best friend aku perkenalkan...

Chaiyo…chaiyo …..fighting!!!!
Ini pantai ler....Ha...ha...ha....

No comments:

Post a Comment