Wednesday, August 12, 2009

KURSUS PEMANTAPAN ICTL GURU TAHUN 1 -3

Jam menunjukkan pukul 10.50 malam. Para peserta semuanya dah lari masuk ke bilik. Geng lelaki ajak keluar ngeteh but I reluctant to go. I could not extend anymore, so tired because I woke up at 3.30 am, doing my assignment. Head ache and maybe my blood presure naik.

Mana tak, semalam di Regency, rasmi program, pagi tadi pukul 5.00 am rushed back to my home. Rasmi program Zoom A, petang siapkan surat, confirm tempahan seminar dan coloqium. 7.00 pm rushed ke Regency balik, ni tengah menaip.

Sok penutupan kursus and rushed back to office, ada meeting and visit auditorium. Friday meeting model CO, petang siap sedia program, and Saturday morning handle Mathematics Seminar and English Colloqium.

Bila aku nak buat dissertation ha..........

No comments:

Post a Comment