Saturday, March 23, 2013

On the way balik kg....

Buat maser ni aku on the way balik ke Kuala Kangsor. Org umah nak balik kampung sepanjang cuti ni nak jaga mak dia. Aku balik ari ni sok petang nak naik ketapi pkul 4:30 petang. Harap2 tak delay cam ari tu berbulu aku tunggu train kat stesen ketapi kuala kangsar. Dari pukul 4:30 delay sampai pkul 9.00 mlm. 

La ni tgh stop kat RTC Simpang Pulai. Ari ni letrik x der kat tempat makan so x jadi nak makan sgt. Bukan aper biler thh panas suasana tak kondisif langsung. Yang besh kat sini ialah tempat beli belah ader yg berair cond. tu yg aku sukerlepak. Tak berpeluh sht tspi masalahnyer byk yang masih  tutup. Orang umah aku dok sibuk beli aper ntah kat kedai Inggeris. Lantak ler sebab duit dia, aku no hal punyer. Tapi yg penting satgi nak singgah Taiping aku nak ketuk doa sebab dia aderbyk dit. Dia alan dapat tunggalan next week, laye giler. Takkan x bley belanja baju kot ha3....

Nanti aluupload gambo kat RTC sini. Tapi x leh pakai iphone aku sb naper ntah. 

No comments:

Post a Comment