Saturday, February 16, 2013

NPQEL

Hmmm sebenonye aku tgh teruja utk menantikan next monday sebab aku akan memulakan kuliah kat IAB. Actuallynyer aku terpilih untuk menghadiri program NPQEL kat Institut Aminuddin Baki Genting Highlands selama 6 bulan. This year cara baru isitu 3 minggu kat IAB lepas tu balik ppis buat pengajian cara on line.

Sok petang kena lapor diri kat asrama dan bermula ler episod kehidupan sebagai student. Beshnyer dapat sambung belajo balik. Tak sabo nak buat assignment dgn duduk amek exam. Pape pun tgk ler mon ni biler start kelas dgn new friends dan new lecturer. Satu je yg aku malas ialah aku ni jenis lambat warm up utk berkwn dgn orang hu3

Anyway aku akan story ngan korang citer aku kat IAB biler aku dah start kuliah ...
See yer....

No comments:

Post a Comment