Monday, February 22, 2010

PENAT...


Hari ini penat gila aku dibuatnya, aku rasa orang gila pun tak penat gini. Mana taknya, hari ini kami kena berpindah ke bangunan baru. Memula kata ada kontraktor yang akan barang kami; tetiba dapat satu pengumuman yang mengatakan lori ada banyak tapi duit nak sewa lori plak takde.

Pergh.... daripada aku pening kepala, semua barang aku, masuk dalam kotak kecek, aku angkat masuk dalam keta Gen 2 aku. Sia kat absorber dia. Mau tak penat, angkat kotak dari tingkat satu, masuk keta. Parkir kat lobi bangunan baru, naik tangga ke Aras Satu yang amat tinggi. Sok cari troli nak angkat barang-barang naik Aras 3 plak.

Satu trip = 10 kotak x 5 trip = 50 kali turun dari tingkat satu dan naik ke Aras 1

Mak ai... patutle aku timbang berat badan tadi dah tinggal 80.1 kg. Minggu lepas 81.6 kg. Yahoo dah kurus, tak yah makan juz mate ...

Sok tinggal 2 trip lagi dan bermula era aku bertugas di bangunan baru...

No comments:

Post a Comment