Thursday, May 17, 2012

JENIS DARAH

 Ketika sedang melayari FB malam tadi, sebenarnya nak cuba cari button delete semua post kat wall, tetiba saya terjumpa artikel berkaitan jenis darah dan personaliti. Moh kita tengok setakat mana pernyataan yang dicatat benar dengan diri ini.

Berdasarkan medical check up, saya berdarah O... pergh orang kata mereka yang berdarah O ni pemurah sebab dia boleh menderma darah kepada orang di dunia ini. Yang saya tahu, mak dengan ayah pun berdarah O, orang rumah pun berdarah O dan kalau ader anak sure darah O gak....

Merujuk kepada jadual di bawah, dinyatakan mereka yang berdarah O ialah orang yang sabar. Pergh...SABAR??? Yang saya tahu yang saya bukanlah orang penyabar, tak caya cuba kita pi makan sama; cukup x berkenan  dengan servis yang lambat.


Kuat cemburu...mmmm...memang ader sket sifat cemburu. Kih...kih...kih... 

Tetapi saya amat bersetuju dengan pendapat yang mengatakan mereka berdarah O merupakan orang setia, ego dan ingin jadi ketua kumpulan, seorang yang berkeyakinan, seorang yang kuat berusaha dan juga merupakan seorang yang serius. Tetapi yang musykil tentang tekanan. Selalu tertekan atau memberi tekanan kepada orang ramai.  Mmmm ...entahler...






No comments:

Post a Comment